שלטי לד לחנויות

שלטים לחנויות מאפשרים לעוברים והשבים לזהות עסקים, ובמרבית המקרים השלטים האלו הם מודפסים ודו-ממדיים. אם אתם רוצים לשדרג את השלט שלכם, הגעתם למקום הנכון. בוויבז זמינים לכם שלטי לד לחנויות ועסקים בעיצובים מותאמים אישית ובאיכות גבוהה במיוחד. כאן נייצר עבורכם שלט שמתאים לכם בדיוק, ושעוברים ושבים יראו מרחוק.

שלטי לד לחנויות מבית Vibez

חברת וויבז מתמחה בעיצוב, ייצור והרכבה של שלטי לד בטכנולוגיה חדשנית; אנו מייצרים את השלטים שלנו באופן ידני, עם טכנולוגיית לד-פלקס פורצת הדרך. שיטת התאורה הזו חזקה ועמידה לאורך זמן, והיא מאפשרת ליהנות משילוט מואר למשך זמן ארוך פי 3 מתאורת לד ניאון רגילה. הודות לכך, הלקוחות שלנו יכולים להזמין שלטי חוץ ופנים איכותיים וגם ידידותיים לסביבה שיאירו למשך זמן רב. תהליך ההזמנה אצלנו קל ומהיר, ותוך זמן קצר תקבלו שלט לד לחנות שלכם שיעטר אותה בצורה נפלאה.

הזמנת שלטי לד לחנויות: איך עובד התהליך?

כדי שלקוחותינו ייהנו משירות מהיר ואיכותי, פיתחנו שיטה יעילה במיוחד לייצור שלטי לד לחנויות בהתאמה אישית. בשלב הראשון אתם שולחים אלינו את הפרטים עבור השלט שאתם רוצים: הפונט הרצוי, צבע השלט, הכיתוב בשלט ואלמנטים עיצוביים אחרים שאתם רוצים. זה הכול! תוך דקות ספורות אתם יכולים להעלות את הבקשה לאתר, ואנחנו נעשה את השאר עבורכם.

לאחר קבלת המפרט, אנחנו מתחילים בעיצוב דיגיטלי של השלט: צוות הגרפיקה שלנו מייצר סקיצה והדמיה ממוחשבת של השלט כדי שתוכלו לאשר, או לבקש שינויים מסוימים. אחרי שתאשרו את העיצוב, אנחנו נכין את השלט בגודל, הצבע, הכיתוב והעיצוב שאתם רוצים, וזה הכול! אנחנו נשלח אליכם את השלט, וכל מה שתצטרכו לעשות זה לתלות אותו.

שירות מקצועי ואישי לכל לקוח

חברת Vibez מספקת שירות למאות בתי עסק ברחבי הארץ. ייצרנו במהלך השנים אלפי שלטי לד למגוון מטרות, לרבות שלטי לד לחנויות. אם אתם רוצים שלט ייחודי שבולט בשטח, כאן תמצאו שירות מותאם אישית. פנו אלינו מתי שתרצו, ותיהנו משירות אישי ואדיב, ומתוצאות יפיפיות, איכותיות ועמידות לאורך זמן.

השאירו פרטים, התקשרו או שלחו הודעה

אנחנו כבר נדאג לכל השאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *