שלט אותיות מוארות

שלט עם אותיות מוארות הוא פרקטי, מצד אחד, וגם משמש כפריט עיצוב, מצד שני. עם התאורה הנכונה, אתם יכולים להציג את העסק שלכם בצורה צבעונית ומושכת, וכאן בוויבז תיהנו משירות מותאם אישית של שלטים מוארים. כאן ניתן להזמין שלט אותיות מוארות, וליהנות מתוצאות איכותיות ומשלטים ייחודיים שנראים למרחקים.

שלט אותיות מוארות בטכנולוגיה חדשנית

שלטי ניאון מוארים וצבעוניים אינם דבר חדש, אבל שלטים מסורתיים מהסוג הזה נחשבים לבזבזניים, ואיכותם אינה גבוהה במיוחד. למרבה השמחה, פותחה טכנולוגיית לד-פלקס חדשנית שבאמצעותה ניתן להאיר אזורים פנימיים וחיצוניים עם שילוט מואר. חברת Vibez מספקת שלטי לד-ניאון איכותיים במיוחד שמיוצרים בטכנולוגיה הזו. התוצאה היא שילוט שמחזיק מעמד לאורך זמן (פי 3 משלטים מוארים רגילים), ידידותי יותר לסביבה וגמיש מאוד מבחינה עיצובית.

כיום ניתן ליצור שלטים מוארים יפיפיים בשלל עיצובים, כולל שלטים עם אותיות מוארות. כדי ליהנות מתוצאות מיטביות ומשילוט איכותי, חשוב לבחור בשירות מקצועי עבור צורכי השילוט שלכם. בוויבז אנחנו מייצרים שילוט מואר בהתאמה אישית ללקוחותינו, ומחומרי הגלם הטובים ביותר, כך שתוכלו ליהנות מתאורה איכותית ועמידה במיוחד.

יצירת שלטים מוארים עם אותיות

אז, עכשיו כשאתם יודעים איפה כדאי להזמין שלט אותיות מוארות, הגיע הזמן לגלות איך תהנו מהתוצרים שלנו: תחילת התהליך אצלנו בוויבז מתחיל עם הבחירה שלכם: אתם שולחים אלינו את צבע האותיות שאתם רוצים, את הפונט שאתם מעוניינים בו ואלמנטים אחרים שאתם רוצים להוסיף, כמו דמויות. צוות המעצבים שלנו הופך את הבחירות שלכם להדמיה, ואנחנו שולחים לכם סקיצה חינמית של הטיוטה הראשונית.

אחרי שתאשרו את העיצוב, אנחנו נתחיל בייצור השלט, ונספק לכם אותו תוך שבועיים בלבד. ניתן לבחור אצלנו שלטי אותיות מוארות בשלל עיצובים וגדלים, ולבצע התקנה עצמאית בקלות ובמהירות. אם תרצו בכך, נספק לכם שירותי התקנה מקצועיים עבור השילוט בבית העסק שלכם.

יש לכם שאלות? Vibez כאן עבורכם - שלט אותיות מוארות

אם אתם מעוניינים בשירות שלנו – אנחנו כאן עבורכם. אתם יכולים ליצור עמנו קשר בכל עת, או להשאיר אצלנו פנייה, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. דברו איתנו ותיהנו משלטי תאורה מותאמים אישית באיכות הגבוהה ביותר.

השאירו פרטים, התקשרו או שלחו הודעה

אנחנו כבר נדאג לכל השאר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *